| | B767 - Míra Dušínůj, pls help - Vysazení motoru po vzletu - LevelD 767 30. 3. 2014 / 16:51 | |
| | Diky za skvely popis vseho, co treba udelat, ale i toho, co za zadnou cenu nedelat!
Jedne veci vsak nerozumim. Jako laik by si myslel ze po vzletu s jednim motorem drzet rychlost mezi V2 az V2+15 je jen mala zasoba rychlosti vzhledem k vysce a dostupnemu vykonu motoru. Dalsi duvod proc me to prekvapilo je obtekani zejmena smerovky pri malych rychlostech a tedy jeji nutna vetsi vychylka a tedy i vetsi aerodynamicky odpor.
Jak jsem cetl dale, tak jako mozna pricina proc mit tak nizkou rychlost je potreba drzet V/S na maximu mozneho z duvodu pripadneho stretu s terenem.
Otazka tedy zni: Je duvodem k drzeni rychosti mezi V2 az V2+15 potreba co mozna nejvyssi V/S nebo je za tim jeste neco jineho? |
| |
|