FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane 11 PB16 je venku Jeden příspěvek | Celý strom
Nová verze venku   31. 3. 2017 / 12:07
Willhelm   
Těmhle technologickým věcem fakt moc nerozumím. Takže nechápu kde se bere 100% jistota, že by XP11 nemohli časem naučit využívat více efektivněji dostupné HW prostředky.

Mé přání bylo z uživatelského hlediska - krátké vývojové cykly s velkými změnami odrazují zákazníky i vývojáře. Někdo se patlá se svým dílem třeba 3/4 roku - půl roku po vydání nové verze a za dalšího půl roku přijde verze nová, kde jeho dílo prostě nebude fungovat. Vývojáře nebude bavit furt něco předělávat a aktualizovat. Ti co to dělají za peníze si od určitého objemu úprav nechají platit. A to zas nebaví zákazníky. Dodnes vzpomínám jak jsem si koupil Emma Field od Laga (jedna z mála možností jak si tehdy zalítat s plachťákem v termice) pro FS2002, tři měsíce před vydáním FS2004 kde ta scenerka už nefungovala. Lago pak vydalo FS2004 edici kterou si museli vlastníci verze 2002 koupit i když tam poskytovali cca 15% slevu při prokázání se vlastnictví. Což nebylo tehdy jednoduché, protože jsem kupoval krabicovku...

Nicméně multijádra jsou tady už více než desetiletí a ani dnes nelze říci, že by třeba profi CAD programy - za které člověk zaplatí 1/4 míče a více - využívaly dostupné HW prostředky na 100%. A zrovna krátký vývojový cyklus CADů je něco co se mě profesně týká a opravdu mě nebaví se co dva roky školit na nové a totálně překopané verze, kde ani 14 let praxe v předchozích verzích nepomůže.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ