Jak psal Víťa, stáhni demo a vyzkoušej.
Pro mě XP10 i XP11 poskytuje cca stejný výsledek ve formě FPS, ale při těch stejných FPS dostávám lepší a realističtější vzhled v XP11.
S tímhle patchem už XP11 vede nad XP10 jak vizuálem, tak výkonem a hlavní výkonový skok je plánovaný pro 11.10, kdy by do hry mělo vstoupit Vulkan API které poskytuje lepší možnosti pro paralelizaci renderování a tím uleví CPU rozložením práce na více jader a přinese efektivnější využití GPU díky lepší správě požadavků včetně async compute a faktem že CPU bude schopné do grafiky dopravit data pro více snímků než teď. Jelikož jde ale o low level api, bude hodně záležet jakých jeho možností v LR využijí a jak moc je budou pracovat na optimalizaci pro jednotlivé grafické karty, tady se totiž dá získat opravdu hodně, zárověň se toho dá ale hodně pokazit.
To se ale primárně dotkne výkonnějšího HW, zvláště HEDT (high end desktop, u intelu 6-10 jádrové i7 u AMD to budou zatím neuvedené 16 jádrové Ryzen 9), tenhle HW aktuálně nemůže využít plně svého potenciálu. Slabší HW už i teď typicky běží na hranici svých možností a pokud explicitně neodstraníš nějaké neefektivní místa v kódu (což třeba právě 11.02 dělá), tak víc výkonu nezískáš.
Tzn pokud teď v XP10 máš 20FPS, nečekám že budeš mít výrazný rozdíl v XP11 (vyšší požadavky kompenzuje lepší optimalizace), v obou případech to je pod hranicí optimálního chodu a jsi v prostoru kdy XP nestíhá simulaci v reálném čase. |
|