Ahoj, dovolím se dotázat z reálu.
Včera 20. 7. 2018 jsem měl na palubě B 737-8BK, SmartWings, Travel Pervice Polska, let QS 1190 z PRG (odlet plánovaný 4:45, skutečný 4:55) do AYT (plánovaný přílet 8:40) člena rodiny.
Na flightradaru jsem zjistil, že byl B 737 divertován do BJV. Z BJV odlet 11:31, přílet do AYT 12:11. Tedy zpoždění minimálně 3:31.
V době plánovaného příletu do AYT (kolem 8:40) normálně letadla přistávala, nebylo to počasím. Let z PRG vezl technika do BJV asi na opravu nějakého letadla. Tedy již od startu v PRG mělo letadlo jinou trasu. Asi předpokládali, že zdržení nebude více jak 3 hodiny, ale v BJV jim povolili start později, než předpokládali. Lidé čekali v letadle a pak jim maximálně povolili jít do tubusu.
Myslíte, že je nárok na odškodnění 400 E?
Pokud ano, kde nárokovat. U SmartWings? U Travel Pervice Polska? Exim (tak koupeno)? Vzhledem k tomu, že je nárok i po 3 letech, rádi bychom zkusili přímo a ne přes zprostřdkovatele, který bere 25%.
|
|