Díky za reakci, Luďku. Přesto se ještě zeptám. Na tom dalším obrázku je vidět, že měli letový plán do Antalye AYT a zřejmě náhradní letiště do Bodrumu BJV. Jenom z důvodu, že potřebovali vysadit technika provozních důvodů v Bodrumu BJV, tam přistáli.
Není to proti pravidlům? Neměli mít letový plán do Bodrunu (když předem v Praze věděli, že tam potřebují přistát) a pak další nový let a letový plán z BJV do AYT? Pokud by je počasí (nebo nepokoje v místě, atd.) donutilo přistát v BJV, to by byl jiný případ.
To dřívější povolení ATC z BJV do AYT určitě dostali pozdě, ale pokud by šlo o 2 samostatné lety plánované předem, tak náhrada nepřísluší, pokud ATC vydá povolení pozdě.
Jsem rád za tvoji odpověď, která byla jediná.
Mohl by dát ještě někdo názor - Letadlo neplánovaně přistálo v BJV, nevyžádala si to bezpečnost letu a ni zájem cestujících. Byl to zájem letecké společnosti zřejmě kvůli pokaženému jinému letadlu v BJV. A do cílového letiště přiletěli se zpožděním přes 3 hodiny. |
|