FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VR xplane Jeden příspěvek | Celý strom
VR xplane    18. 2. 2019 / 09:33
OndraT
Souhlasím, že prostorovej vjem je super, když jsem se poprvé prolít nad NY v Cessně, tak jsem si řikal "hm, tak já už na licenci asi kašlu, neni potřeba" . Orientace ve 3d je nedostižná, což je hodně poznat třeba při přistávání.

Jenže po cca půlhodince jsem vystřízlivěl

Tam kde s mým ubohým i5 4670 a 1080kou (ano, totálně nevyvážená sestava, kde původně byla 970, 1080 je taková řekněme příprava na možný upgrade v budoucnu) lítám s full Simheaven autogenem a ortho s +30fps v 1080p s MSAA + FXAA, tam jsem měl ve VR 15-20 max s poměrně hodně očesaným autogenem. Já jsem spokojenej obecně s 30fps úplně u všeho (hry i sim), u simu mám hranici tak 25, pak už je to otrava.

Ad rozlišení - Vive za 15 tis. kč má rozlišení na jedno oko 1080x1200, PSVR má prakticky stejné rozlišení (960x1080) a opravdu to s ním nešlo (zkoušel jsem různý nastavení multiresu pro VR ve SteamVR), přístroje pro mě byly na hranici čitelnosti.

Mně by asi vadilo mít v ruce ovladače a ty pak odkládat abych mohl sahat na fyz. ovladače. A lítat jen s těma ovladačema mi přišlo divný, ale chápu, že to je věc osobní preference. Takže myš. A myš ve VR v XP ještě pořád žere CPU jak zjednaná.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ