FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autorotace Jeden příspěvek | Celý strom
Autorotace   8. 4. 2019 / 21:04
Gripen
No, tady je popisovaný podchvat http://www.vrtulnik.cz/teorie/podchvat.htm a v posledním odstavci je, že se děje: při prudkém přechodu do svíčky, při vybírání ze střemhlavého letu a bojové zatáčce. Takže bych řekl, že to je něco jiného. Popis asi nechám radši na tom odkazu.

K tomu mému tvrzení o stabilitě retreating blade stall, měl bych to nějak podložit a zacitovat, ale nemám sílu to teď hledat, píšu si to.

EDIT: https://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aviation/helicopter_flying_handbook/media/hfh_ch11.pdf

To zvyšování podélného sklonu je tam zmíněno, a jako jeden z vlivů, které přispívají jsou i ostré zatáčky. Na druhou stranu ty jsou i mezi příčinami toho podchvatu... A o tom v tom handbooku nic nevidím, tak nevím, jestli to berou jako jedno?
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ