FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 6. 2019, svátek má Jan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Concorde - xplane11 Jeden příspěvek | Celý strom
Concorde - xplane11   12. 5. 2019 / 19:40
Willhelm   
Diskuzní fóra nemáme na to abychom dělali radost, ale abychom si sdělili rozdílné pohledy na stejnou věc.
Já tvůj argument chápu - Colimata už něco předvedla, mám od nich Mig-29 není to sice polítání jako v DCS, ale v XP11 dobrý pocit z fofrtrubky.

Ale máme tu třeba Kickstarterovou kampaň FS vývojáře Milviz
https://www.kickstarter.com/projects/atr72/atr-72-600-addon-for-x-plane11
který slibuje, že pokud lidi dají dohromady 20.130,- USD udělají konverzi jejich ATR-600 do XP11.
Sami přitom jinde přiznávají, že XP "neumí" a vybrané peníze mají sloužit jako roční plat pro někoho kdo jim FS model "předělá" do XP. Zbývá 10 dní do konce a je vybráno 10% od 33 lidí, takže je jasné, že tohle nedopadne. A tomu jsem zase rád já, protože by to pravděpodobně dopadlo jako Carenado konverze - hezký model, funkce OK, ale

Colimata chtěla stihnout 2. březen - kdy bylo 50. výročí prvního letu Concordu. To se jim nepovedlo. Dle mého názoru, když už to jednou prokadili, mohlo to už dalších pár měsíců počkat. Zkoušel jsem teď 3x letět s tím co funguje a i když se EGLL-KJFK včera někomu dle fóra Colimaty zaletět podařilo, tak já tento hrdinný výkon nezopakuji ať se snažím jak se snažím. Bylo by fajn vydat to aspoň ve stavu, kdy to je schopno letět na AP s funkčními NAV/HDG/ALT mody, třeba na default FMC než dotáhnou svou CIVu. Ale šlo by s tím letět.

Na druhou stranu vyvíjet něco dva tři roky bez kapitálu nedává vývojářům moc šancí a některých projektů bychom se asi nikdy nedočkali, kdyby nebylo této možnosti, která vývojáře osvobodila zpod ekonomické knuty velkých vydavatelských studií. Bohužel každý systém má i stinné stánky a vyčůránků co si řeknou o peníze předem a pak je "prožerou" aniž by pro věc, na kterou byly určeny hnuli prstem. Na Patreonu je několik projektů, kde lidi dávali třeba 12.000 USD/m a dnes když dva roky evidentně na projektu nikdo nepracuje, "vývojář" neměl za 48 měsíců ani jeden příspěvek na svých stránkách, se pořád najde dost lidí co nevědí co s penězi a posílají 3.000 USD/m.

DayZ byl v Early Access kolik? 8 let? Výsledek tady raději nebudu komentovat, protože by Jirka musel těžce cenzurovat nebo mazat.

Mě stejně dost leží v hlavě kolik se toho tak prodá. Colimata jsou Italové v týmu tuším tří lidí (Modelář, Programátor, Grafik) Myslím, že grafik to má jako bokovku. Furt to jsou minimálně dva lidi na plný úvazek a jeden na půl. V Itálii je potřeba na normální provozní náklady kolem 1000 EUR/m * 2,5 člověka * 36 měsíců co to bude celkem ve vývoji = 90.000 EUR
Z těch 50 babek si Nikolas nechá tak 20% takže z toho vývojáři dostanou 40 babek což je 35 EUR, takže aby se zaplatily životní náklady 2,5 vývojářů v Itálii z tříletého projektu, museli by prodat alespoň 2.570 kopií.

Dle statistik stahování je nejstahovanější skin Luftansa pro Lubošovu 738 - cca 16.000
Z placených addonů je na tom nejlépe Matavia pro FF A320 - cca 13.000 - vzhledem k tomu, že FF A320 je zatím neupirátěná, dá se počítat s tím, že ji má koupenou minimálně 13.000 lidí. Ale A320 je vedle 738 takový standard pro lidi co lítají převážně dopraváky. Concorde proti tomu nebude úplně pro každého tipuji lidi co je baví MD-80, Tu-154 apod. Věci pro tyhle éra mívají max kolem 500 stažení. Myslím, že ten projekt bude ekonomicky asi dost na hraně i když je Concorde "legenda".
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2019 FlightSim.CZ