kdybych mel potrebu si verejne rejpat tak zverenim celou svou sbirku nasbiranych a natipanych ruzne zabavnych az depresivnich obrazku 
Tady u tohoto zverejneneho je sice pravdou ze byl zverejnen nejen pro danou osobu, ale zaroven i pro ilustraci toho jak ruzne spatne lze vyplnit FPL.
A ruku na srdce mily tragede, ale neni uplne bezne pouzivat "predvyplneny" plan v podobe v jake se ti nainstaluje s IvApem (viz radionavigacni vybaveni a RMK).
Dale pak za povsimnuti stoji cruise speed, ktera je pro uvedeny typ letounu relativne nizka. Sice osobne s Excellem nelitam, ale jak pro C750 i pro C550 se kterymi letam je 120kt TAS na hranici padove rychlosti.
Dalsi zajimavosti je zpusob vyplneni Routy. Nemam nic proti tomu kdyz si pilot do fpl vyplni postupne fixy po kterych chce letet a nepouzije fix-airway-fix konvenci, ale i pak je vhodne dodrzovat jista pravidla, ktera routa vyplnena ve vyobrazenem FPL nesplnuje.
Alternate airport je vec ktera na ivao asi neni az zase tak moc podstatna a spousta lidi leta i bez jeho vyplneni, ale zase na druhou stranu - kdyz uz jej vyplnuji tak nejak smysluplne - Cape Town je fazne pro trasu Vary - Stetin lehce z ruky...
Endurance - no, opet nevim jak u excella ale u C550 a i u mezikontinentalne certifikovane C750 je 12 hodin docela na povazenou...
Z meho pohledu a pravdepodobne i z pohledu ridicich je spravne a peclive vyplneny flightplan jiz jakousi vizitkou samotneho pilota a proto si myslim ze prezto ze je to jen par naskrabanych pismenek a cislicek tak by se jejich skrabani v zadnem pripade nemelo zanedbavat. |
|