Tvoji reakci a způsob jakým jsi ji napsal bych přisuzoval náctiletým účastníkům tohoto fora, ale od Tebe bych to nečekal. Ptát se pilota jestli už byl v letadle a citovat úryvky z jeho profilu - nechápu.
O výpadku radaru jsem se tady už bavili a kdyby sis Ty "Vševěde" dobře pročetl celý thread tak by si na to přišel.
Důvod proč tohle všechno vzniklo byl v ten, že jsem chtěl vědět proč se při IFR letu dle plánku, po stanovené trati a bez ztráty rad. kontaktu (protože o ztrátě v úvodu nepadla ani zmínka) ptá řídící, bez udání důvodu, na polohu vůči VORu. Za normálních okolností když letí po trati (a když není zrovna vektorován) mu přece musí stačit vzdálenost k příštímu bodu na trati a výška. Bylo mi tady řečeno, že se to na síti běžně dělá a slouží to k prověření pilotových znalostí - tohle totiž řídící v reálu opravdu nedělá, aby bezdůvodně zjišťoval jestli piloti ví kde jsou. Proto mě to zajímalo. Ostatní důvody k zjištění polohy, které tady byly zmiňovány (Markym atd.)samozřejmě chápu a je jasné, že v těchto případech její udání nutné (a pokud možno co nejpřesnější). |
|