FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 14. 12. 2025, svátek má Lýdie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mesh a poly? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Mesh a poly?   7. 6. 2006 / 08:50
PjSky   
terrain mesh complexity mam na max a prave nevidim ani FPS rozdil mezi defaultem a 19m Mesh.. to mi pripada prave divne.. a vede me k uvaze, ze pocet poly jenjakym zpusobem omezeny a ze male detaily [kopec pod hradem, souteska kolem prehrady atp.] nezle ucine resit pres mesh..

resime totiz problem, jak umistit hraz prehrady Orlik na MESH [zatim na oblibeny Stojeho 72m z Periskopu]
at delam co delam [Ground2k4, LWMviewer 2 MESH edit funkce] porad je to nejake kostrbate kolem zlomu... jako by zlom bezel v uhlopricce serie 6uhelniku [predstavte si to jako vceli plastev] a tak nejde udelat cisty zlom a do nej zasunout hraz prehrady. vzdycky mi pak zustane mezera mezi vysokou hladinou a hrazi [diry]... pokusy patchovat to ctvereci gmax - vody vypadaji priserne.. jedine co me napadlo je udelat skupiny naplavoveho drivi nebo nejaky parnik... a dat ho nad tu diru.. bohuzel pokud pouzijete nejaky Euro MESH byt s nizsi prioritou jak CR MESH zmeni se celkem uzporadani terenu a Orlik je "katapultovan" nad soutesku.. a to pak znamena jedno: nekomu pujde, nekomu ne...
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ