|  | | Re: Re: Re: Re: Mesh a poly? 7. 6. 2006 / 08:50 | |
|  | terrain mesh complexity mam na max a prave nevidim ani FPS rozdil mezi defaultem a 19m Mesh.. to mi pripada prave divne.. a vede me k uvaze, ze pocet poly jenjakym zpusobem omezeny a ze male detaily [kopec pod hradem, souteska kolem prehrady atp.] nezle ucine resit pres mesh..
resime totiz problem, jak umistit hraz prehrady Orlik na MESH [zatim na oblibeny Stojeho 72m z Periskopu]
at delam co delam [Ground2k4, LWMviewer 2 MESH edit funkce] porad je to nejake kostrbate kolem zlomu... jako by zlom bezel v uhlopricce serie 6uhelniku [predstavte si to jako vceli plastev] a tak nejde udelat cisty zlom a do nej zasunout hraz prehrady. vzdycky mi pak zustane mezera mezi vysokou hladinou a hrazi [diry]... pokusy patchovat to ctvereci gmax - vody vypadaji priserne.. jedine co me napadlo je udelat skupiny naplavoveho drivi nebo nejaky parnik... a dat ho nad tu diru.. bohuzel pokud pouzijete nejaky Euro MESH byt s nizsi prioritou jak CR MESH zmeni se celkem uzporadani terenu a Orlik je "katapultovan" nad soutesku.. a to pak znamena jedno: nekomu pujde, nekomu ne... |
| |
|