FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Světla v Gmaxu Jeden příspěvek | Celý strom
Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 11:54
Ciki   
Mám otázku ohledně světel při tvorbě scenérií v Gmaxu. Nějak jsem se nedohledal žádného návodu (kromě těch na stránce Libora Kolmana), který by můj problém vyřešil. Potřebuji dosáhnout efektu světel na výškových budovách takového, aby byla světla vidět i z velké dálky jako je to třeba u prahu runway. Zatím dosahuji pouze toho, že jsou světla vidět pouze z malé dálky (použití self-illumination).

Nenašel by se někdo, kdo se v tomto vyzná???
 

Re: Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 12:17
Kobos   
v gmaxu nepracuji , ale napada mne co treba pouzit effects? to by mnelo snad jit , vice je popsano v BgL comp SDK od microsoftu a EFFECTS SDK. vlastne utvorit effekt a polozit ho na misto kde by mnel byt a vytvorit nove BGLko. skus tohle , nebo jestli nekdo vi vice primo v gmaxu at poradi.
 

Re: Re: Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 12:21
Ciki   
Zkusím, zatím děkuju
 

Re: Re: Re: Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 12:29
Kobos   
Ted mne jeste napadlo ze asi muze byt problem s nalezenim spravneho efektu ktery sviti daleko , mozna to vytahnout z nejaky hotovy scenerky kde to takhle funguje.
 

Re: Re: Re: Re: Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 12:42
Ciki   
Zkoušel jsem to, ale mám dojem, že fx_light_nav mi nefungoval (je standartně používán v letadlech)
 

Re: Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 12:36
Teflon_490   
Neni to sice univerzalni reseni, ale kdysi sem si stahl tusim z avsimu efekt prave pro takoveto osvetleni vyskovych objektu, aby to bylo videt z vetsi dalky nez co je nastaveno v defaultu, a skutecne to funguje. Nicmene to neni asi to prave reseni pro tebe.
 

Re: Světla v Gmaxu   18. 7. 2006 / 13:06
Priskac   
pridaj danemu objektu ktory chces aby bolo svetlo material s nazvom LIGHT_NAV (dodrzuj velke pismena) a malo by Ti to svietit ako svetlo.

Peto
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ