| | | Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 11:54 | |
| | Mám otázku ohledně světel při tvorbě scenérií v Gmaxu. Nějak jsem se nedohledal žádného návodu (kromě těch na stránce Libora Kolmana), který by můj problém vyřešil. Potřebuji dosáhnout efektu světel na výškových budovách takového, aby byla světla vidět i z velké dálky jako je to třeba u prahu runway. Zatím dosahuji pouze toho, že jsou světla vidět pouze z malé dálky (použití self-illumination).
Nenašel by se někdo, kdo se v tomto vyzná??? |
| |
|
| | | Re: Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 12:17 | |
| | v gmaxu nepracuji , ale napada mne co treba pouzit effects? to by mnelo snad jit , vice je popsano v BgL comp SDK od microsoftu a EFFECTS SDK. vlastne utvorit effekt a polozit ho na misto kde by mnel byt a vytvorit nove BGLko. skus tohle , nebo jestli nekdo vi vice primo v gmaxu at poradi. |
| |
|
| | | | Re: Re: Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 12:21 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 12:29 | |
| | Ted mne jeste napadlo ze asi muze byt problem s nalezenim spravneho efektu ktery sviti daleko , mozna to vytahnout z nejaky hotovy scenerky kde to takhle funguje. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 12:42 | |
| | Zkoušel jsem to, ale mám dojem, že fx_light_nav mi nefungoval (je standartně používán v letadlech) |
| |
|
| | | Re: Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 12:36 | |
| | Neni to sice univerzalni reseni, ale kdysi sem si stahl tusim z avsimu efekt prave pro takoveto osvetleni vyskovych objektu, aby to bylo videt z vetsi dalky nez co je nastaveno v defaultu, a skutecne to funguje. Nicmene to neni asi to prave reseni pro tebe. |
| |
|
| | | Re: Světla v Gmaxu 18. 7. 2006 / 13:06 | |
| | pridaj danemu objektu ktory chces aby bolo svetlo material s nazvom LIGHT_NAV (dodrzuj velke pismena) a malo by Ti to svietit ako svetlo.
Peto |
| |
|
|