Pane doktore, obávám se, že si s následujícím příspěvkem protiřečíš.
Možná, že ILS byl PŮVODNĚ konstruován na to, aby se v něm létalo v plné konfiguraci, ale to bylo jaksi za dob, kdy ještě obloho brázdily Dakoty... V dnešní době, není ABSOLUTNĚ nutné, aby někdo s letadlem typu B737 apod., letěl CELÉ ILS přiblížení na plné konfiguraci. Dnešní letadla s takovými věcmi, jako s "verglováním" s rychlostí a náklonem během sestupu v ILS, nemají žáden problém. To bylo možná před tim, kdy se vlastně piloti "prali" s řízením a přistávací manévr byl i v normálních podmínkách dost dobrodružnej. Dneska je to všechno jinak.
Mám pocit, že soudruzi u Boeinga, opomněli z checklistů tyto poznámky přepsat na přijatelnou míru, neboť věta, že kola se vyndavají když je GS alive, je opravdu nesmysl... |
|