Mno...
Chápu, že je rozdíl mezi teorií a praxí.. To sám vidim u nás.
Na druhou stranu. Několikrát jsem letěl v kokpitu na přistání, několikrát jsem to dělal na simu B737 ČSA... Je samozřejmě cítit, že to letadlo "nedrží stopu", když se mu v sestupu mění rychlost, ale jak říkám, i když letíš růčo od FAF, není to v běžných podmínkách problém.
A staré a nové.. Bylo to spíš myšleno jako technicky před opicema a technicky po opicích..
Nevim, na DC-3 jsem nikdy (ani simulovaně neletěl-neláká mě to), ale prostě autopilot u např. B737 si z takovou věcí, jako je změna rychlosti v sestupu prostě poradí celkem hravě.
Je možný, že to tak jen "vypadá", ale pro mě je podstatnej výsledek, tedy jestli se na ILS udrží, nebo ne.. Jak to provede, je jeho problém, kterej je mi upřímně celkem fuk.
Je pravda, že za provoedení letu zodpovídá kapitán, ale právě povinností kapitána je, provést let v první řadě bezpečně (aspoň doufám) a pak ekonomicky. A jak říkám. Pokud to povětrnostní (či jiné) podmínky dovolí, není vůbec v zájmu PIC, aby letěli 10 majlí s vytaženými kolečky a klapkami.. To je totiž dost neekonomické, řekl bych... Na tom se doufám shodneme.. |
|