Mílo, rozhodně se nejednalo o to, abych si tě vyzkoušel. Pokud není velkej fofr, a ATC tě chce hodně zkrátit, může ti nabídnout dct Final approach fix dráhy, na kterou budeš sedat. Jestli si dobře pamatuješ, ptal jsem se tě před tim, jestli seš schopen RNAV, protože bez GPS nebo FMC dct FAF letět asi nemůžeš. Odpověděl si, že ano, proto jsem tě na ten FAF poslal..
A psát, že úhel, pod kterým si nalítával na IAF, byl "skoro" podobnej s tím, kterým bys letěl na FAF, je zavádějící. Kdybys letěl dejme tomu od OKG, tam už by se těch 6 majlí projevilo...
A jak už tu někdo psal.. V FMC máš FAF definován vždycky jako FIX, takže jen v LEGS klikneš na bod, kterej je cca 8NM od bodu RWXX (XX číslo dráhy) a letíš tím pádem přímo na FAF. |
|