Po pravde receno nevidim jediny logicky duvod PROC bychom meli kdy Nemecko ve mzdach dohnat??! Kdy bude na Pelhrimovsku stejny prumerny plat jako v Praze? A kdy bude brat afghansky pilot stejne jako cesky? Globalizace cini tyhle rozdily viditelne, ale vubec to neznamena, ze by je smazavala. Spise naopak. Otazka z kvizu pro zakladni skoly - jmenuj hlavni ekonomickou vyhodu CR: a,b,c)nizke mzdy a relativne slusna kvalita pracovniku
Pro piloty zcela vazne zustavaji 2 moznosti - bud budou letat za "ceske" platy u CSA nebo za vyssi jinde (prip. za c pujdou na urad prace po krachu CSA). Az bude moci prumerny Cech zaplatit za letenku totez, co prumerny Nemec (ne ten ministr), tak budou mit piloti stejne platy. Posuteli bychom do slozite diskuze, ale prispevek nabizi velmi nelogicky a jednostranny pohled na vec. A dovolil bych si pochybovat i o nerentabilnosti linek na vychod, nerentabilni jsou spise ty na zapad... A kdyz uz jsme u prikladu v zahranici,tak by se piloti mohli shlednout za morem, kde po krachu aerolinek byli opakovane nuceni pristoupit na radikalni snizeni platu,aby vubec mohli pracovat.
U top managementu neni jediny duvod, aby byl z oboru, pokud je schopen chapat jeho specifika, coz zatim vypada, ze Lasak schopen je. Reditel Vodovodu a kanalizaci taky nemusi jezdit s hovnocucem, ne?! (Jako prevenci flame si dovoluji zduraznit, ze nejde o vecny spor, ale spise o nazor na svet, takze nema cenu se o tom bavit - jeste lepe je to videt na sporech o tom, zda v cele nemocnice ma byt lekar nebo manazer.)
|