Tak jdu se na to podívat, právě jsem se prohrabal strukturou AFD dat a těch nových věcí je tam minimu, takže nevidím moc důvod proč by je AI neměla používat - jediné co mě napadlo je, že původní AFCAD neměl zrovna korektně udělané excludy. Ve FS9 to nevadilo, ale jestli to by nemohl být problém že AI letadla jezdí pořád po starém?
Každopádně přihodím jinou novinku z mých průzkumů - podařilo se mi rozchodit landclassy, důvod jejich předchozího nezobrazování byl opravdu v omezení dema. Problém je že textury v demu pro regiony nejsou a textury z FS9 nesedí, takže se zobrazují různě zkresleně. Každopádně se ale korektně zobrazují ortofotomapy a to včetně autogenu. Ten je poměrně pěkně hustý a domečky s červenými střechami vypadají super, stejně jako městské parky.
VPT však vypadá definitivně jako opuštěná technologie, vektory v nové FS jsou rovnou uloženy a kompilovány v jakýchsi vektorových formátech. Na jednu stranu to zdánlivě omezuje dělání malých ortofotomap, na druhou stranu mají ortotextury přidané prolínání, takže půjdou dělat nepravidelné okraje ortofotomap bez nutnosti použít VPT.
Do třetice všeho dobrého pár drobných poznatků které zatím nevyšly na světlo:
AI ovládaná letadla budou fungovat víceméně naprosto stejně jako ve FS9.
AI ovládané lodě lze programovat podobným způsobem, avšak pouze trasu, nikoliv čas, ten bude generován automaticky na základě zalidnění dané oblasti (definováno v PopulationDensity.bgl)
AI ovládaná autíčka a vlaky se budou generovat automaticky na příslušných silnicích/železnicích opět s ohledem na zalidnění.
AI ovládaným prostředkům na letišti (fueltracky, vozítka na bagáž) jsem ještě nepřišel na kloub, ale původní myšlenka že by měla trasy nadefinované v AFD datech padla při jejich bližším studiu.
|
|