Tak Michale mám za sebou první ostrý let s ERJ145 na IVAO a řeknu ti,že to zdaleka není taková pohodička jako s ATRouškem.Zdá se mi,že spousta věcí v manuálku chybí.Velký problém je pochopit funkce palivového systému,když třeba změníš polohu přepínače Xfeet (což jsem se asi mylně domníval,že tím jenom otevřeš propojení mezi nádržema) tak on zároveň vypíná palivové čerpadlo té nádrže - kam chceš asi přečerpávat.Dále ve FMC dal mi řídící direct to RTT a jak řekl tak jsem udělal.Zvolil jsem ve FMC funkci DIR napsal RTT a potvrdil.Éro se stočilo na RTT a už jsem si mlaskal,když tu aniž bych cokoliv udělal éro samo usoudilo,že letí na RTT už dlouho a samo si zase začalo vesele letět podle původního plánu a na nějaký RTT se zhola vyprdlo Řídící měl samozřejmě nesmírnou radost a dotázal se jestli jsem si jistý,že letím na RTT. Co mu na to říct? Bohužel na obrazovce jsem nenašel volbu jak by mi to ukázalo VOR na mapě a tak jsem byl v pr.... Naštěstí byl Švýcarský centr zkušený kozák a nečekal až mu ze sebe vysoukám nějakou smysluplnou frázi o tom ,že jsem totálně v pr.... a začal mě sám vektorovat.Nezbývá než učit se a učit se a zkoušet to éro offline dokud nepochopím všechny jeho odlišnosti