Našel sem odpověď na www.zdenikumimozemstana.cz/pozorovani/zvlastniskupiny/virtualninadsenci.htm
Pokud se týká nadpisu, řekl bych, že jak na co, a jak pro koho. Jsou lidé, kteří létají čistě pro zábavu a dlabou na to jestli sou v nějakém vzdušném prostoru nebo jestli má letadko kokpit takový nebo makový, protože ho beztak vidí jen zřídka, pro ty je samozřejmě Payware naprosto zbytečný.
Pak sou takoví, co se začínají učit s fskem a chtějí něco víc. Tato skupina je často na vážkách nějaký ten Pay si pořídit, protože s rostoucími zkušenostmi jim tu a tam něco chybí, ať už v kokpitu, nebo ve vlastnostech. Porovnávají faktor ceny a přínosu. Tady je Payware na snadě, ale člověk se může spokojit i s lepším free.
No a pak sou tu ti tzv. ARAIG, kteří se snaří simulovat i sebemenší detajl, "že by se někteří z reálu mohli učit". Samozřejmě záleží na stupni zapálení pro věc. U této skupiny je Paware nejen nutností ale dokonce se musí jednat o payware nejvěrohodnější, pokud možno nejdetajlněji propracovaný. Nehledí se na cenu, ale na kvalitu.
Pak jsou tu ti, co oslí (myslím že tak 75% z nás ví co je tím řečeno).
No a zbytek je od každého trochu.
Procento propracovanosti addonu roste též se složitostí letounu, u malých letadel se počty dobrých free addonu rovnají nebo převišují komerční, kdežto u letadel medium a heavy to zpravidla bývá naopak.
Podobné jako v předchozím odstavci je to u rozšířených a méně obvyklích typů letadel, ta méně obvyklá bývají většinou pouze free, nebo pouze pay. V tomto případě je však otázka v nadpisu jaksi zbytečná, neboť tazatel nemá příliš na výběr.
Tolik k nadpisu, co se týče horlivosti, cituji "....a to tak vehementně, že každého, kdo se shání po něčem free, skoro ukamenují. ..." je ovlivňována několika faktory: Stupeň zapálení, míra pochopení a věková vyzrálost. Dle stupně těchto faktorů se mění i intenzita reakcí na jakékoliv dotazy.
|
|