Chtel bych vas poprosit o radu s vyse uvedenym problemem.
V praxi se to projevuje tak, ze se rozhodi ovladani tahu jednotlivych motoru a F3,F4, resp. plynova paka na joyi funguje pouze na levy tah.
S kolegou jsme objevili, ze toto rozhozeni zpusobuje stishnuti klavesy E ve FSce (klasicky pripad, kdyz clovek busi do FMC a zapomene zapnout vkladani pomoci klavesnice).
Ze zkusenosti vim, ze touto klavesou (E = engine slector) se v defaultnim buliku ovladaji jednotlive motory. Pokud tedy doslo k rozhozeni ovladani sprazeneho tahu motoru, tak u defaultu stacilo stisknout E a rychle po sobe 1, 2 a znovu se dal ovladat tah obou motoru soucasne. U PMDG vsak tato kombinace nepomaha.
Prochazel jsem cele keyboard assignments v PMDG i ve FS, ale neprisel jsem (krome zruseni te klavesy E jako Enigne selectoru) na zadne smysluplne reseni. Zkousel jsem definovat osu Z plynove paky joysticku na ovladani praveho motoru, ale tim se samozrejme zrusi jeji nastaveni na ovladani leveho motoru, protoze jedna definice se muze vztahovat pouze k jednomu prvku...
Mate-li nekdo reseni na tento problem - tedy jak v PMDG znovu nastavit ovladani obou tahu motoru po jejich rozhozeni, budu vam moc vdecny, za jeho poskytnuti. Dik.
P.S. Predem se omlouvam, jestli se tento problem jiz na foru resil, ale vyhledaval jsem usilovne a nic na toto tema nenasel... |
|