FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 11. 2025, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 09:33
MaPa   
AI letadla jsou ve stejným adresáři jako ostatní eroplány. Už v demu jsem spáchal první AI a funguje úplně stejně. Jen si nemyslím, že vlečná bude použitá z AI modelu. Tu bych šasoval na zcela speciálně udělané BGLko zahrabaný někde mimo letadla. Ani bych nečekal, že to bude model typu *.mdl a nějakejma samostatně zpatlanejma texturama. Já bych řekl, že to bude mezi univerzálníma objektama letišť jedno z BGLek obsahující jak model, textury, tak i další zhovadilosti potřebné k tomu, aby to vzalo větropně do luftu.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ