FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 11. 2025, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS) Jeden příspěvek | Celý strom
Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 08:10
cimbo
Mam napriklad MiG-29 od Eduarda Fadula a dal som ho lietat do AI_Traffic. Lenze ked ich stojo na letisku viac tak mi to dost ubera FPS. Aky ja najlepsi format pre textury (pr: DXT1, DXT3...) aby to neuberalo az tak vela FPS teda aby to islo hladko.
 

Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 09:08
MaPa   
Tam Ti repaint nepomůže. To co bere FPS je model, protože je z mooooc polygonů. Pro AI se většinou používaj extra modely, které jsou zjednodušené, neobsahují VC ani standardní panel a proto neberou moc FPS.
 

Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 09:17
jožo
Čau, MaPa. Neskúšal si náhodou pozreť v FSX, kde sú tam AI eroplány? Ja som našiel iba lode a autá. Prečo sa pýtam: Vlečná Maule je zrejme ako AI, pretože v replay ju už nevidno. Takže možno (?) by sa medzi AI érami dala nahradiť 226-kou. Čo si o tom myslíš?
jožo
 

Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 09:33
MaPa   
AI letadla jsou ve stejným adresáři jako ostatní eroplány. Už v demu jsem spáchal první AI a funguje úplně stejně. Jen si nemyslím, že vlečná bude použitá z AI modelu. Tu bych šasoval na zcela speciálně udělané BGLko zahrabaný někde mimo letadla. Ani bych nečekal, že to bude model typu *.mdl a nějakejma samostatně zpatlanejma texturama. Já bych řekl, že to bude mezi univerzálníma objektama letišť jedno z BGLek obsahující jak model, textury, tak i další zhovadilosti potřebné k tomu, aby to vzalo větropně do luftu.
 

Re: Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 09:48
OK-Milda (BHA410)   
Já ti člověče nevím. Fakt je, že Ta mrška se představuje jako Orion (titulek nad ní ).
Osobně si myslím, že to možná je klasické letadlo, ale uvidíme. Ještě jsem neměl čas s tím experimentovat, ale chci skusit jednoduchou fintu, tak jestli se to povede .....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 10:16
MaPa   
Podle mě je úplně jedno, co je tam nad ní napsaný. Já se jen zkouším vydedukovat, jak by ten aerovlek byl dělanej. Rozhodně se k tomu nehodí AI jako takové. Bude to tedy nejspíš extra záležitos samostatně programovaná. Tak předpokládám, že to prostě zapakovali všechno do jednoho BGLka včetně modelu a jeho textur. Zároveň to bude obsahovat i lano a další parametry potřebné pro simulaci vleku. Apropo, jak probíhají jednotlivé vleky? Není to pořád stejnej scénář? Stále stejné opakující se dráhy vleku ve vztahu k pozici větroně na staru či k poloze RWY nebo umístěné stejně vůči světovým stranám a souřadnici letiště?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 10:48
OK-Milda (BHA410)   
Takže z toho co jsem zatím vypozoroval. Asi to AI jako takový nebude, ale určitě to bude čerpat ze stejného algoritmu, jelikož se vlečná chová naprsto stejně, jako Ai traffic. Jednoduše zvlétne, nabere kurz a stoupání a letí někam do tramtárie, jako by nai za sebou neměla větroň (6000 ft to jistí) Další je zajímavý způsob "přistavení vlečné". Udělal jsem jeden experiment, kdy jsem se nechal kousek vyvleknout, odpojil se a přistál nazdařbůh v poli blízko letiště. Přivolal jsem si vlečnou a světe div se, zjevila se mi přímo před čumákem, směrem zcela mimo plochu letiště a co je nejkouzelenější, na férovku jsme vzlítli. Tak asi tak
 

X krat Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aerovlek a plachteni FSX)   9. 10. 2006 / 11:06
Blackrat
Ale jinak je ten aerovlek fajn. Skoda ze tam neudelali feature aby vlecna zatacela. Mohlo to bejt treba na tech samejch klavesach jako zataceni pri pushbacku. Jinak co se plachteni tyce, jak se vam to dari? Ja mam tezkej problem s tim ze mam stoupavy proud cca 1 na 10km ctverecnich, to alse asi moc normalni nebude.. Nebejt vizualizace nikdy bych zadny nenasel a i takhle mam kolikrat potiz k nemu doletet. Nemam neco blbe nastaveny? Pocasi mam fair weather a cas kolem druhy odpoledne.
 

Re: X krat Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aerovlek a plachteni FSX)   9. 10. 2006 / 11:21
bumper   
Chces rict, ze ten aerovlek vystartuje a leti porad rovne ??
 

Re: Re: X krat Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aerovlek a plachteni FSX)   9. 10. 2006 / 11:43
Blackrat
Ano. Aspon mne teda. Furt pryc
 

Re: Re: X krat Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aerovlek a plachteni FSX)   9. 10. 2006 / 11:52
OK-Milda (BHA410)   
Jak kdy. Z Medlánek uhne pře kopcem, udělá obrat zpátky na jih a pak už jen rovně a nahoru
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 11:30
MaPa   
To není aerovlek, ale převlek. Zkus někdy o dlouhém zimním večeru, zda Tě dotáhne z Práglu až za oceán
BTW: AI se tak přihlouple nechová. To když se zjevuje, tak na stojánce, pak pojíždí ze stojánky na dráhu, startuje, ještě udělá něco jako první zatáčku na okruhu (občas i na druhou stranu) nabere správnej kurz a pak teprv mizí do tramtadadááááá.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 11:53
OK-Milda (BHA410)   
No dá se říci, že první i druhou okruhovou jsme udělali při vzletu z dráhy. Při vzletu z pole jsem se tak smál, že nevim
 

Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 15:28
cimbo
Dik je to skoda lebo MiG-29 Slovenskych vzdusnych sil asi pre AI_Traffic nenajdem.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ