FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 11. 2025, svátek má Romana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS) Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Ako urobit repaint na AI_Traffic lietadlo (aby nebola velka strata FPS)   9. 10. 2006 / 10:16
MaPa   
Podle mě je úplně jedno, co je tam nad ní napsaný. Já se jen zkouším vydedukovat, jak by ten aerovlek byl dělanej. Rozhodně se k tomu nehodí AI jako takové. Bude to tedy nejspíš extra záležitos samostatně programovaná. Tak předpokládám, že to prostě zapakovali všechno do jednoho BGLka včetně modelu a jeho textur. Zároveň to bude obsahovat i lano a další parametry potřebné pro simulaci vleku. Apropo, jak probíhají jednotlivé vleky? Není to pořád stejnej scénář? Stále stejné opakující se dráhy vleku ve vztahu k pozici větroně na staru či k poloze RWY nebo umístěné stejně vůči světovým stranám a souřadnici letiště?
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ