FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 16. 6. 2024, svátek má Zbyněk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
On-Line Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: On-Line-jednodušeji+fshost   23. 4. 2003 / 00:35Radek Domín / web
No a v tomhle se prave pletes. Probehly i pokusi, pri kterych LKAA_CTR stanoviste zastupovalo jednotlive AFIS. Probihalo to tak, ze pilot pri vstupu do AFIS volal primo informacni sluzbu bez ohledu na to, ze ma na RW CTR. Ten se take podle toho choval a dale komunikoval s pilotem, jako Info. Uz nejakou dobu se snazim prolomit mitus o omezeni siti I/V na "velke" letani. Tak treba zrovna dneska probehl ve Finsku na IVAU obrovsky VFR slet. Slo o presun asi 20 letadel, coz je na online pomery pomerne hodne. Nemyslim si ani, ze by technologie tech dvou siti zabranovala malemu provozu. Ja sam letam v realu Golfu, coz je maly ultralehky letadlo. I v FS di rad zalitam online ztreba ve Z142. Mozna by bylo zajimavy domluvit se a usporadat jeden slet s temi, kteri doposavad "opovrhovali" I/V. Mozna by to pro mnohe bylo zajimave zjisteni.

Rad bych se dozvedel, proc si myslis, ze je na techto sitich neproveditelna simulace aeroklubovych letist.

Radek
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ