S Concorem asi bude problém v tom, že nahrávám VC+3Dpaxcabin nebo jak to tam je. To se poladí. Mám ho jen cca týden a dostal jsem se k němu až přes víkend. Zatím souhlasím s recenzentem na avsim.com. Co se týče srovnání gyr v Tu-154 je to přesně tak jak jsi to popsal sám. Vypneš navigaci a letíš v 3K módu - potřeba na HSI nastavit pomocí levého spodního kolečka aktuální kurz - ten tě sice po znovusrovnání gyr snese trochu mimo (Na trase UUEE-LKPR cca 3°), ale jak se přepneš zpět do NVU módu KLNko tě vrátí zpět na trasu a pak už se dá údajům z HSI "věřit". K druhému dotazu: Ano STAR jde pomocí KLN zaletět, ale to už je trošku "advanced" fičura kterou zatím sám moc dobře nezvládám. Poprosil jsem Balooa jestli by tohle nezkusil sepsat on a tutoriálek by pak dostal "Přílohu pro pokročilé". Každopádně při STAR proceduře má KLNko tendenci FSku "shodit nebo totálně zaseknout", což je problém který zatím tuším nebyl vyřešen... |
|