Člověče ty asi budeš pěknej střelec ;o) Že někdo pozná na základě zkušeností z FSkou jakou letí rychlostí reálný bulík pohledem s okýnka (a k tomu ještě nastavení autobrake), to teda musí být něco. A když si ještě vezmu jakým způsobem tu pojednáváš o přistávacích rychlostech a klapkách, to musí být opravdu velká legrace to tvoje přistávání. Nechci se tě nijak dotknout, ale nestálo by za to zkusit aspoň pochopit, co to všechno obnáší ? Jako např. že ta rychlost není "od oka" jak ti přijde, že to klesá, ale zcela přesně spočítaná na základě aktuální hmotnosti a použitých klapek ? Že stupeň autobrake se řídí určitými pravidly a např. ne vždy je nutné zabrzdit hned k prvnímu výjezdu a pak se půl hodiny snažit uvolnit dráhu, nehledě na opotřebení brzd ? |
|