To já vím, že např. u Bulíka se nepraktikujou ty postupy na přistání - takový ten diagram okruhu, co je v pilotní příručce a který říká, kde máš mít jaký klapky, a kde jaký rychlosti.
Ale právě že pilotní příručka Tu-154 vyšší rychlost v glisádě výslovně zakazuje. Ŕíká se tam: "Pokud se nepodařilo před zachycením glisády dát letadlo přistávací konfiguraci (tedy klapky 45 a max. 300 km/h) je pokračování přiblížení ZAKÁZÁNO a je zapotřebí opakovat přiblížení". Tak já nevím. Museli bychom se asi zeptat kluků aerofloťáckejch. Zkusím napsat na PT forum, jak se to dělá v reálu.
Takže se omlouvám všem APP, ale při omezení rychlosti v glideslopu nad 160 vám prostě budu muset odmlouvat. Neboť Andrej Nikolajevič Tu. tak pravil, a toho komandir korablja musí poslouchat, i kdyby na vodku nebylo.
-vv- |
|