FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax+scenerie - světla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Gmax+scenerie - světla   27. 3. 2002 / 10:05
Milan Lisner   
Na foru na Avsimu se neco objevilo:

http://ftp.avsim.com/dcforum/User_files/3c90ff183ab793b1.html

ale je to pro letadla, jestli ti to pomuze u scenerie, to netusim ...

Me ta svetla u letadla fungujou. Musi se tedy delat trochu specialne - treba pro pristavaci svetlo se musi udelat 2 party s nazvem "Light_Land_..." ( treba Light_Land_01 ) a ty se musi slinkovat mezi sebou - ten prvni part pak jakoby urcuje polohu svetla a ten druhej pak sviti. ( musi mit jeste ten material )
Ale jak rikam, funguje to asi jen s letadlama.

Jinak ruzny nazvy se daj zjistit, kdyz si ten soubor makemdl.exe otevres v nejakem HEX editoru - daj se tam pak najit vsechny ty specialni tagy a nazvy.

Co zatim vim, tak dulezity jsou hlavne nazvy partu a pak nekterejch materialu. Nazvy textur az tak dulezity nejsou - jedina vyjimka zatim byla u fiktivni textury pro promitani pristroju v 3D kokpitu.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ