Má to pár věcí dotažených líp než PSS (skutečně "pár") -
1.) Některé funkce FBW skutečně fungují (Alpha floor a bank angle protection + chování ovládání - udržuje nastavený bank i po vrácení joye, apod.)
2.) Má to ovládatelné IRS.
Zbytek je stejný, nebo horší, obecně mi přijde, že např. na overheadu toho funguje snad i mín než u PSS.
Co je ale hlavní krize je chování toho letadla ve všech ohledech. Asi největší tragédie jsou přechody ruční ovládání / autopilot, počáteční stoupání po vzletu, problémy s MCDU a jeho vlivu na FMGS a hlavně intercept lokalizéru a G/S a jeho udržování + autoland. Kdybych to ručně nenaletěl a nekorigoval (a i pak to prasilo), tak by to snad autopilot i rozbil, když nepočítám, že drtivou většinu sestupu se tomu nedá vůbec říkat stabilizované přiblížení.
O tom, že je to graficky a zvukově značně nekvalitní (snad s výjimkou VC) a že jednotlivé displeje jsou realitě trochu vzdálené snad už ani nemá příliš smysl psát.
Můj osobní dojem je veskrze negativní, ale to už jsem tu psal než to vyšlo a vpodstatě to téměř bez výjimky splnilo moje očekávání  |
|