Osobne bych v tom videl nekolik navzajem souvisejicich problemu:
1. Nikdo z nas v takovem letadle nesedel a tudiz tezko muze vedet, jak se opravdu chova. Muzeme tak usuzovat pouze z vypovedi dobovych pilotu, ale i to je do jiste miry zkreslene, protoze to, co pro ne mohlo byt naprosto automaticke, tak to pro nas muze byt dnes nezvladnutelne. Dobre si pamatuju, co psal tusim Brown, kterej testoval na konci valky skoro vsechna letadla Luftwaffe, kdyz popisoval, ze napriklad s Me 109-G se litalo neuveritelne tezko, ze to bylo neklidne letadlo, pri startu a pristani naprosto nevypocitatelne atd...
2. FSka je strasne spatne udelana z hlediska meznich rezimu letu jako je prechod do padu a podobne. Vetsinou se to v urcite fazi "utrhne" a pak uz je to predem simulovany pad, ktery provadi nejaky skript.
3. Proste se s temahle letadlama musi litat naprosto odlisne, nez v pripade modernich letadel a to at uz IFRovych nebo VFRkovych. |
|