Tak já můžu dodat jen část toho co se na zemi řeší.
a) Rozstupy - úkol číslo jedna je zajistit bezpečnost a protože nevíme, co to letadlo bude dělat, tak se počítá s nejhorší možnou variantou točení/klesání/stoupání a i za cenu rapidního vyhýbání okolního provozu se letadlu dělá cesta
b) Informace - úkol číslo dvě je informovat všechna okolní stanoviště, kterých se může únos týkat opět s ohledem na to, že nevíme jak se letadlo jak se letadlo zachová.
c) Potvrzení únosu - na frekvenci se nesmí vyslat přímo dotaz na to jestli je letadlo unesené. Pokud ale squawkuje 7500, je nutné si ověřit situaci dotazem "confirm squawk". I když posádka na tento dotaz neodpoví, bere se jako nezákoný čin.
d) Informuje se armáda a koordinuje se s ní další postup.
e) Pokud se armáda rozhodne zakročit, může označit letadlo jako RENEGADE, a pak jsou přesně stanovené rozsupy, které musí dodržet řídící mezi ostatním provozem a letadlem RENEGADE, protože se předpokláda, že zakročující stíhače budou potřebovat nějaký prostor na manévrování. |
|