FSUIPC samozřejmě registrovaný.
O M L U V A :Já spletl Terrain texture size s Terrain detail!!!!!!MOC SE OMLOUVÁM
Takže to první je HIGH....to druhé non!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrázky přikládám, snad budou čitelné. Jinak na kartě mám Mipmap na quality, AA AF podle počasí. Když je moc blujno tak jen 2*2, jinak AF8 AA2.
cfg: text bandw.400
TERRAIN_ERROR_FACTOR=0.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=0
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=3.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=230
Je fakt, že s FPS problém nemám. Cessna na LKMT pod 70 nejde. Ale znova upozorňuju, že ne každému se to může líbit, a za další pro tyto úpravy je třeba mít FE a GE.
GE proto, že udělá pěkný, výrazný povrch bez nutnosti použít autogen, a FE protože zmenší mraky. FPS když tam mám bulíka (PMDG) nastavuju opět podle počasí. Hnusně tak 25-30, když je O.K. 40. Většinou jak jsem psal se to jakš takš drží.
Ladění zdar |
|