Tak jsem ti Gustave koukal na pár reálných letových plánů (díval jsem se do history a ptal ses na to už párkrát) a British Airways mají pro většinu letů 744 H-SIPRXWY/C
S (standard COM/NAV) je klasika, to by mělo mít vzpodstatě každé letadlo za IFR podmínek.
I se týká inerciální navigace - vpodstatě každý moderní airliner
P je doppler radar - kvůli počasí
R RNAV equipment - rovněž vpodstatě standard pro IFR provoz (pokud neprobíhá po non-RNAV trati, pokud taková možnost existuje)
X MNPS - oprávnění operovat v MNPS prostoru - vpodstatě potřeba všude, nutnost pro oceánské NAT routy
W - RVSM - v už dost velmi podstatné části světa nutnost pro lety nad FL290
Y - CMNPS - nutnost pro lety v Kanadě (jejich varianta RVSM)
Hodně letadel létajících přes oceán používá ještě "H" pro HF radio komunikaci (není možno na IVAO a v současnosti často nahrazeno satlinkem).
Z toho tvého příkladu ještě:
J (datalink) by mělo být doplněno DAT/ v remarku a opět sahá za hranice IVAO
U (UHF rádio) se týká téměř výhradně vojenských letadel
D (DME) se většinou neudává, protože je součástí S
G (GPS) je poměrně častý zlozvyk - používá se pouze u letadel, která mají GPSku jako primární RNAV zařízení pro navigaci. Velké airlinery používají GPS jen jako zdroj pro porovnávání IRS v FMC.