A380 zas tak strasna neni. Strasne je CASH FLOW firmy. A strasne je, ze to zavisi na politice. Kdyz to dopadne hodne blbe, tak skonci na dlazne 35 misto 10 tisic lidi, ale v medium-haul maji pozici hodne silnou. A pokud Power8 nakonec provedou, tak se A350 vrati zpet i na long-haul. Zalezi na tom, jak se osvedci A380 v provozu. Pak budou nahrazovat postupne vyrazovane B747.
A staci az se pri jednom, dnes nad hranici unosnosti vyhnanem, ETOPS letu vykoupe 300 lidi v Pacifiku a 4motoraky budou zase v mode.
Samozrejme je tu pak riziovy faktor celeho odvetvi jako jsou valky, teroriste, vysoka cena ropy a spol. Ale to plati pro A stejne jako pro B.
Starsich nez 737 Classic v Evrope moc neleta. Flotila je soucasti konkurencniho boje. A s pribyvajicicim vekem a bezpecnostnimi pozadavky rostou naklady na provoz B737C. Zase jsem se nejak moc rozepsal. Uzavrel bych to tak, ze Ti to opravdu preju, ale doporucuju zauvazovat nad letanim z vice uhlu pohledu. Budiky jsou fajn,ale z dvojice Fabia Favorit si taky nezvolis to starsi, ne?! |
|