Tak podle zkušeností,které jsou od pilotů reálných a které již někde publikovali. Když nebudeme hodnotit filmové nesmysly ( letuška za beranama, náctilety v akci atd ).Může virtuální pilot nejen přistát,ale i letět a dokonce startovat - to však a pouze za předpokladu,že počasí je více než optimistické,letoun je absolutně vpořádku,pilot může komunikovat ve svém rodném jazyce,neboť nervový stress by mu dost komplikoval komunikaci v angličtině( když jí zná pouze částečně) a samozřejmě,že také záleží na stroji,který by pilotoval ( myslím tím vybavení letounu,které mu může let a hlavně přistání značně zjednodušit).
Když to shrneme,tak je to vlastně diskuze o ničem !!!! neboť - když by vzniknul problém,že by byl letoun poškozen,tak žádný pilot kromě těch opravdových nezná letoun tak,aby věděl,co a jak přepnout,přitáhnout či povolit,aby to mohlo alespoň dolétnout. Na to jsou tak ohromě tlusté manuály,že nemáte šanci sami cokoliv z nich stačit přečíst.
Zbývá pouze hypotetická úvaha o variantě,že oba piloti jsou KO ( otráveni,udušeni,zastřeleni),pak by mohlo nedej bůh dojít řada na mně - jako virtuála a řeknu vám na rovinu" při mé smůle to bude letadlo,které Vůbec neznám - třeba MD11 a jsem v pr... a všichni cestující se mnou  |
|