OK OK, když se podíváš do historie, tak zjistíš, že podávám zásadně pouze polovičaté informace. Já se teda polepším 
(si tak říkám, je to tím prvním dubnem ?)
Aerosoft German Airports jsem tak nějak považoval za naprostou klasiku, takže mně nějak nenapadlo dávat přesný link na notoricky známý produkt. Které číslo to je, popravdě ani nevím, používám komplet. Ano, velmi se za to omlouvám, zřejmě jsem již součástí oné přezíravé skupiny Periskopáckých seniorů, která si neuvědomuje, že někdo netuší o čem je řeč.
(eh?)
A ANO, levou (90 Hertz modulace) i pravou (150 Hertz modulace) sidelobe vyzařovací charakteristiky antény lokalizéru s párovaným DME sekundárním radarem s kódovým označením OEJ na frekvenci 109.700 MegaHertz jsem skutečně zachytil svým palubním vybavením pro příjem VHF (Lokalizér) a UHF (DME) radiokomunikace a přijaté signály byly zpracovány palubním počítačem, připraveny pro zobrazení jednotkou symbol generatoru a zobrazeny korektně na mém EHSI a EADI.
Možná je to podivné a nepředvídatelné, ale bez výše uvedeného bych se jaksi o dané přiblížení ani nepokoušel. Ale možná jsem v tomhle jenom zbytečnej pedant.
(eh?)
Pozn. na konec
Kdybys zkusil dát do google místo "Aerosovtackou" třeba "Aerosoftackou" a logicky si odmyslel českou konverzační příponu, byl bys trošku úspěšnější 
Závěr: Děkuji za pozornost a za vysvětlení pravidel správné komunikace. Budu se snažit jít příkladem, zpátky ni krok ! |
|