FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 9. 2025, svátek má Václav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IDET Zpravodajstvi Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: IDET Zpravodajstvi   4. 5. 2007 / 21:03
Serž   
takze si do denicku pisu hodiny na simu L-159
budiky jsem prozkousmal a skutecne jsou to vsechno monitory, kdyz se s tim nekdo vyklopil psalo to neco jako "no data", ale za provozu bych to nepoznal. vypadali dost analogove. ted me napada ze tam bylo pekne podsvicene vario ktere snad bylo realne a radar, ten nevim jaky

vsechny ostatni casti kabiny jsou original, funguje i elektricke nastaveni vysky sedacky. pocit v tom je uzasny, skvele se v tom sedi, spatne se odchazi. knipl je pekne tezky ale po chvili tahani jsem se dovtipil precist co je to tam napsane "nose up" a uz jsem trimoval a trimoval vyvazene a ustalene letadlo leti pekne rovne, nebyl zadny problem pustit knipl a venovat se hromade zbrani co na tom byly virtualne podvesene (4 rizene rakety vzduch vzduch, 2 kontejnery nerizenych raket, kanon plamen a dal jsem se nedostal). naopak POMka byla skoro bez odporu a pracovat s ni byla jedna basen. no nakonec ani knipl nedelal problemy, ani setrvacnost, ani pretizeni. proste super politani

navigace v tom byla taky moc hezky zpracovana. palubni pocitac obsahoval dlouhanskou trat, v rezimu NAV to pak ukazovalo sipkou ve stylu ADF na dalsi waypoint.
mno... ze zazitku jsem se nejdriv zavesil za nejake letadlo, zrejme zase T154 ale ne ve slovenskych ale nejakych neurcitych barvach. kdyz technik rekl ze uz muzu pouzit rakety jsem odpovedel ze rakety jsou nudne, zapnul forsaz a sel na kanony tehdy jeste bez velke zkusenosti s ovladanim era to byl trochu problem dostat cil do kolecka kam to lita ale po 5 kratkych davkach 154ka sla v plamenech k zemi (a jeste jsem byl pochvalen ). pak sem si nasel dalsi ero, do toho uz sem nestrilel ale rozhodl se s nim zkusit formaci. na HUDu byl takovy skvely ukazatel rychlosti vzhledem k cili, takze nebyl zadny problem se priblizit, stahnout plyn a pripadne pribrzdit stitama. formace byla fakt pekna, oproti FSce pohadka. dokonce i kdyz to ero zacalo zatacet, protoze letelo po definovane trati, nebyl problem se s nim udrzet.
po tomhle nahaneni letadel jsem se ztratil to by ani nevadilo protoze jsem si hral s ovladanim, delal zakladni akrobaci, let ve 100ft AGL rychlosti 350+ uzlu a podobne. no nakonec zacalo blikat tlacitko varovani a rozsvitila se hlaska ze je malo paliva. vlasim mi neodpovidala, OKL jo ale byla 70 majli daleko. kdyz se ted divam, tak jsem byl nekde u BODALu. samozrejme jsem si nemohl vzpomenout ani frekvenci brna a tak po nejake dobe utichl zvuk motoru, rozsvitilo se plno cervene ve smyslu ze nejde hydraulika a hromada dalsich veci. no co se nestalo (az jsem se sam divil).... zkusenym okem jsem ohodnotil funkcni systemy, stahl plyn (lepsi pritup k pace podvozku), sklopil cumak a zacal resit presne jak jsem to pred casem videl v cessnicce na LKMT pri nacviku "nouzovych postupu". zjistilo se ze dole je to sama linka vysokeho napeti, tak jeste dokud byla rychlost jsem to otocil na jednu peknou louku. madla katapultu jsem mel mel porad mezi nohama ale takhle vystupovat uprostred haly se mi nechtelo, tak jsem se rozhodl pro pristani s podvozkem a klapkami. podvozek vysunout sel, ale klapky moc ne. pristani jakz takz, prezil jsem

behem dalsiho letu jsem se uz vykaslal na zbrane (skoro), trochu si zalital formaci s migem 29, s nejakym podivnym B747. ten mi porad chtel uletet a tak jsem mu kanonem polechtal motory a rychle se uklidnil. no a pak jsem si rekl ze budu zkouset navigaci, to "FMC" a co tam jeste jde. zkousel, lital az se zase ztratil, ale OKL to zachranil. podle radialu jsem objevil letiste, nakonec to bylo LKPD (skvele vymodelovane) no a tam uz odhadem kurzu se nasla i caslav. puvodne planovane pristani v pardubkach se nezdarilo, na kratkem finale jsem zjistil ze mam sice podvozek ale klapky zase ne a high speed approach by pusobil neprofesionalne takze nakonec jen nizky prulet s podvozkem venku a navrat do caslavi.

priblizeni a pristani s tim nebylo extra slozite, protoze na HUDu je takove kolecko kam to letadlo leti, kdyz se zamiri na prah drahy tak dobre odpovida PAPI a je z toho ukazkove pristani co se mi nelibilo byl ten zeleny odstin HUDu. kolikrat jsem mel problem rozeznat IAS proti pozadi. zvlast kdyz se musi hlidat na finale rychlost

to by bylo vsechno k trenazeru 159ky... pak jsem se sel podivat na vrtulniky (byla tam 171ka a 24ka) a oni je zrovna pretahli na helipad a odlitali. mel jsem pocit jako bych sezral a do oci posbiral vsechen sterk a drobne kaminky kdyz vzletala 24ka. pri odletu 171ky jsem zjistil ze vsechen jeste ne . pilot 171ky byl taky "RAF friendly" a maval na me, tak jsem mu taky zamaval mozna uz si me pamatovali jak jsem se motal kolem vrtulniku
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ