| myslím že Marky někde tvrdě vydělává, aby se následujících deset měsíců mohl zase oddávat v plném přepychu bezstarostnému studiu kybernetiky a lítání ve fs. Jeho geniálně jednoduchý způsob nepravidelně ohraničených fotoscenerií jsem ještě prakticky nevyzkoušel, ale mám dojem že tuším o co jde - když se v g2k VTP2 polygon vybarví texturou "253", fs si tam sám patřičně zobrazí náležitě pojmenované fotodlaždice, když jsou umístěné v adresáři scenedb/world/texture, a bgl je v samostatném projektu v adresáři scenery BEZ párového adresáře texture. Je u toho jedna podivnost, že totiž fotodlaždice produkované resamplerem pro zobrazování přes Custom nebo Landclass jsou orientované standardně, severem nahoru, kdežto tytéž fotodlaždice určené pro zobrazování přes VTP2 polygony musí být vertikálně flipnuté (východ a západ standardně, jih a sever prohozeně). Taky jsem se před časem pokoušel k podobnému výsledku dopídit, zčásti úspěšně, ale značně komplikovanější cestou (fototextury 8bit mipped flipped, s alfakanálem funkčním pro průzračnost, ne pro vodu). Markyho metoda je skutečně geniálně jednoduchá, těším se, že si ji taky zkusím, ale nemám teď bohužel na to čas. Jinak ten Rakovník bude asi v g2k natvrdo, nejspíš že Christian Fumey má tak rád rakovnické |
|