Ono to zas az tak naprd neni. Su pripady kedy padak zachranil pilotovi zivot. Ano v mohych situaciah je ti to naprd, ale aj ked je tam mala sanca, ze ta to zachrani, urcite sa to vyplati cvicit a pouzivat. Lebo sa mozes potom stretnut so situaciou ked naozaj budes potrebovat opustit lietadlo, bude to mozne, no ale ty si neni na to pripraveny tak mas smolu...
Dam aj priklad. Robil si na vetroni somariny, ohla sa ti vyskovka, takze je tam strasne velky tlak a ty s nou nemozes pohnut, ale zatial to leti v takom rezime, ze sa z toho vyskocit da. Technika ktoru si sa ucil ked je zablokovane rucne riadenie a to udraziavat let vyvazovanim nefunguje... tak jedine ti zostava vyskocit. Mas nato par sekund, inaksie sa lietadlo dostane do vyvrtky, spiraly, a podobne... Ked si to necvicil a nevies ako na to, tak ti to moze trvat o par sekund dlhsie kym sa zorientujes, ale uz je neskoro, lietadlo straca rychlost, dostava sa do spirali a vzinka pretazenie.. ty uz mas smolu lebo je tam 4-5G a ty uz nevies pohnut ani svojim chrupom aby si sa pomodlil... Bum a je po tebe..
|
|