FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
EC-135 neklesá..:( Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: EC-135 neklesá..:(   24. 5. 2007 / 12:08
Jennik   
Nezlob se, ale co tady povidas je uplna pitomost...

V FS pochopitelne LZE ovladat kolektivni rizeni... Akorat, ze se mu v nastaveni ovladani FS rika Throttle (plyn) - to proto, ze neni nijak oddeleno ovladani pro letadla a pro vrtulniky. Jinak receno, osa pro plyn se u vrtulniku pouziva pro kolektiv.

Pro rizeni PLYNU u vrtulniku (coz je neco zcela jineho) se zase pouziva osa pro Propeller pitch (nastaveni uhlu nabehu vrtule). Plyn nechavame vzdy, tzv. na "plny knedlik" abychom umoznili automatickemu udrzovaci otacek (RMP governer) s plynem manipulovat tak, aby vzdy mel rotor RPM 100%.

Pro rizeni mnozstvi paliva se pouziva stejne jako letadel osa pro Mixture (smes). Nicmene, pouziva se se jen v cutoff a max polohach.


A k uvodnimu prispevku mam tuto radu:

Over si, zda jsi spravne pochopil ovaldani vrtulniku a zda na to mas spravne nestavene osy. Konkretne u plynu/kolektivu si navic over, jestli mas/nemas osu v nastaveni FS prohozenou/reverzni a pak jeste, jestli na ni nemas nastavene Deadzone a spravnou citlivost. Ja bych tipnul, ze mas deadzones a citlivost mensi a diky tomu vlastne NEMUZES ubrat plyn/ snizit koletiv na minimum, pak se nedivim, ze ti to nechce pristat.

Co se tyce nastaveni os ovladani, jejich citlivosti a nastaveni realizmu pro let s vrtulnikem, doporucuji jiz znacne provareny clanecek na Hovercontrol:

http://64.34.169.161/cgi-bin/ib3/ikonboard.cgi?s=1536e9a71ce7f19f551a2856c73abc46;act=ST;f=8;t=1790
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ