FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-610G Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: L-610G   8. 6. 2007 / 09:51
miua
Jenom trošku na upřesnění ( za absolutní přesnost informací neručím ) :
1. L610 měla být přibližně jako ATR42, kabinu měla přetlakovanou ( verze L610G měla motory General electric; L610M měla motory M602 vyvíjené v Motorletu ) a narozdíl od ATR byla určena i ke vzletu a přistání na nezpevněných plochách, stejně jako L410
2. Čtyřmotorová verze byla jen na prknech, nikdy se žádný prototyp nevyrobil
3. Byly vyrobeny celkem čtyři létající prototypy, z toho tři byly s motory M602 ( 2 prototypy byly určeny pro zkoušky u nás, jeden – ta modrá co je na fotce – na zkoušky v Rusku ) , jeden s motory GE
4. To, že se „nechytla“ bylo dle mého názoru spíš tím, že byla od začátku vyvíjena pro východní trhy a revoluce ( nebo jak to nazvat... ) v roce 1989 přišla pro L610 v nevhodnou dobu. Navíc nebyl zájem o to, aby se na východní trhy ( natož tak na západní ) naše letadla dodávala a u nás letadla vůbec vyráběla ( viz. osud všech leteckých fabrik ); posledním „geniálním“ tahem byl přelet L610G přes velkou louži ( odkud se už nevrátila – co se taky dalo čekat..... a stojí tam dodnes – možná už je zlikvidovaná), následný krach nového majitele Letu atd. Když se nato člověk podívá zpětně s odstupem, jak to do sebe pěkně zapadá, tak je z toho mírně řečeno smutno (.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ