Ja by som povedal, ze na FSPax mam porovnatelny alebo mierne vacsi nalet a na def. nastaveniach som zazil ako najhorsiu poruchu zaseknutie klapiek po vzlete na vysunutej pozicii... zaradil som sa do okruhu a sadol spet... takze to asi fakt bude ine clovek od cloveka.
Mimochodom, obcas mi nejaka ta nezvykla situacia aj chyba... nemusim nic riesti 
A este nieco pridam, co vsetko dokaze FSPax simulovat, preposledny utorok sa mi tesne pred Brnom podarilo vletiet do silnejsej turbulencie - a ejha, uz mi tara letuska cosi do uska, spokojnost cestujucich klesa takmer na nulu a v minireporte sa objavuje krizik... po rozbaleni ma prekvapi hlaska "lighly injured passengers" a uz sa to nieslo, na oblasti bola ohlasena turbulencia (na ktory mimochodom riadiaci, tusim Lukas pruzne reagoval odklananim lietadiel), na approachi mi bol zruseny delay asi 20 minut a bol som vektorovany do sekvencie za 747mu s vypadnutou avionikou Ake to malo dosledky som sa bohuzial nedozvedel, FSka ciastocne vypovedala sluzbu a nebol som sa schopny dostat do listy s menu aby som ukoncil let... |
|