Takze mi to nedalo, a trocha som presiel tie ich pristroje a mozem povedat ze co sa tyka AP, tak je rozdiel vo velkosti suboru AP medzi verziami so sklenenym a plnym nosom. Preto sa chcem opytat ludi ktory maju skusenosti, resp. vedomosti o real Tu-134 s plnym nosom ci by vedeli odpovedat na otazku ci v reale dokazali / nedokazali letiet na rezim "kurz" ?
Problem s NAV2 som uz vyriesil, stacilo prepisat dva riadky v panel cfg, a uz mi aj korektne ukazuje na "HSI" ukazovateli smer k VORom. Vdaka oprave tohoto problemu uz korektne funguje AP v rezime VOR (ILS), cize uz zachytava radialy (sice je to dost cik-cak, najprv preleti radialu a az potom sa na nu vracia), a rovnako funguje aj ILS rezim a lietadlo drzi localizer a aj glisadu. Co sa tyka toho AP, tento problem mam tiez vyrieseny, ale pokial si neoverim ze ako to fungovalo v reale to nechcem zbytocne pustit von, ale podla mna ten rezim na kurz musel fungovat aj v reale.
Co sa tyka problemu s tymi reflektormi, pozeral som viacej real videi a su videa kde pouzivali pri rolovani vsetky reflektory, ale videl som aj take ze mali zapnute len predne reflektory.
Este ma napadla jedna otazka, som si aj na fotkach z realneho kokpitu tucka s plnym nosom vsimol ze tam absentuje AT, to na tejto verzii nemali AT? Ak nie tak to bolo celkom drsne to drzat napriklad 3 hodiny v rukach.
To je asi nateraz vsetko, budem rad ak niekto napise ako to je s tym rezimom kurz na AP, ak to ma fungovat ako na verzii so sklenenym nosom, tak poslem opravny balik sem k downloadu aj s tymi opravenymi chybami co sa tyka NAV2.
Letu zdar.
Peto |
|