FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 12. 2025, Boží hod vánoční Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX SDK - Orto s MipMap Jeden příspěvek | Celý strom
FSX SDK - Orto s MipMap   1. 9. 2007 / 12:32
xWing   
Toto bude skor otazka pre ludi, co robia orto do FS.
Do FS9 som si vytvoril ortotexturu klasickou cestou cez resample a vytvorili sa tie zname LOD stvorce 256x256. Kazdy stvorec som prehnal cez imagetol, kde som konvertoval do DX1, ale dal som prepinac -nomip, aby sa nevytvarali mipmapy (defaultne sa vytvoria).
Bez mipmap je to orto vo FS9 v dialke ostrejsie a nerozmazava sa.
Teraz som robil orto do FSX a po resample to vytvori jedno velke BGL.
A teraz konecne ta otazka
Viem nejako ovlyvnit textury v tom .BGL ? Napr. odstranit mipmapy ?
Mozno si poviete ze mam pouzit resample z SDK pre FS2004, ale to dokaze len rozlisenie 4.8m/pixel a ja mam orto s rozlisenim 1.2m/pixel, takze musim to robit s resample z SDK pre FSX. Ale tento resample z FSX SDK nema ziadny prepinac, ktoremu by som dal vediet, ako tie textury chcem.
Diky za kazdu pomoc.
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ