Toto bude skor otazka pre ludi, co robia orto do FS.
Do FS9 som si vytvoril ortotexturu klasickou cestou cez resample a vytvorili sa tie zname LOD stvorce 256x256. Kazdy stvorec som prehnal cez imagetol, kde som konvertoval do DX1, ale dal som prepinac -nomip, aby sa nevytvarali mipmapy (defaultne sa vytvoria).
Bez mipmap je to orto vo FS9 v dialke ostrejsie a nerozmazava sa.
Teraz som robil orto do FSX a po resample to vytvori jedno velke BGL.
A teraz konecne ta otazka 
Viem nejako ovlyvnit textury v tom .BGL ? Napr. odstranit mipmapy ?
Mozno si poviete ze mam pouzit resample z SDK pre FS2004, ale to dokaze len rozlisenie 4.8m/pixel a ja mam orto s rozlisenim 1.2m/pixel, takze musim to robit s resample z SDK pre FSX. Ale tento resample z FSX SDK nema ziadny prepinac, ktoremu by som dal vediet, ako tie textury chcem. 
Diky za kazdu pomoc. |
|