|  | |  | |  |  | | Textury..   4. 9. 2007 / 11:22 |  | 
 |  |  |  | | Mam dva dotazy na vyvojare: 
 1) Kdyz mam jednobarevnej objekt (treba nejakej sloupek) tak uz FSX nemuzu pouzit ten figl s nastavenim barvy v GMAXu ale musim to otexturovat. Co je pro FSKu lepsi? pouzit malou bitmapu (treba 2 x 2 body) a tu nechat zreplikovat, nebo si nakreslit ctverecek v ramci jine pouzivane bitmapy a na ten to namapovat? Druha moznost mi prijde slozitejsi (protoze se pak musi delat unwrap uvw), ta prvni zas zvysuje pocet nactenych bitmap ve FS a nevim jestli neni to replikovani nezpomaluje.
 
 2) Jaky pouzivate rozliseni textur pro stavby? Mam na mysli kolik pixelu na metr vam prijde optimalni..
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: Textury..   4. 9. 2007 / 11:33 |  | 
 |  |  |  | | Já to dělám tak, že v rámci bitmapy mám někde v rohu paletu barev co používám, a pak stačí akorát vybrat polygony, dát uvw map, nastavit pořádnou velikost mapy (20x20) a posunovat ji dokud neni celý objekt správně zbarvený. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: Textury..   4. 9. 2007 / 11:34 |  | 
 |  |  |  | | 1) Čtvereček v rámci jiné textury je jednodušší, nicméně pokud bude na objektech, které používají stejnou texturu použito výrazně jiné měřítko, hrozí v engine FS nebezpečí jejího nechtěného rozmazávání. 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |