FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury.. Jeden příspěvek | Celý strom
Textury..   4. 9. 2007 / 11:22
Blackrat
Mam dva dotazy na vyvojare:

1) Kdyz mam jednobarevnej objekt (treba nejakej sloupek) tak uz FSX nemuzu pouzit ten figl s nastavenim barvy v GMAXu ale musim to otexturovat. Co je pro FSKu lepsi? pouzit malou bitmapu (treba 2 x 2 body) a tu nechat zreplikovat, nebo si nakreslit ctverecek v ramci jine pouzivane bitmapy a na ten to namapovat? Druha moznost mi prijde slozitejsi (protoze se pak musi delat unwrap uvw), ta prvni zas zvysuje pocet nactenych bitmap ve FS a nevim jestli neni to replikovani nezpomaluje.

2) Jaky pouzivate rozliseni textur pro stavby? Mam na mysli kolik pixelu na metr vam prijde optimalni..
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ