|  | | Re: Re: Re: Beechcraft B200, VFR okruh 13. 9. 2007 / 14:16 | |
|  | Obecne to zalétnutelné být musí, okruhy se trénují na všem, včetně Bulíka. K okruhům jednu věc - dost často se u rychlejších letadel dělá "nudle", tzn. 2x180° zatáčka - není crosswind a base leg. S tím, že úkony po vzletu v upwind části, zatáčí se v 500ft AGL, pak initial approach úkony v pozici na downwindu abeam opačného konce dráhy, pak landing úkony v pozici na downwindu abeam touchdown zone (s tím že se před zahájením pustí timer a je daná nějaká hodnota času, při které se začne točit na finále, polohově to odpovídá 45° od touchdown zone), pak se točí finále, v půlce zatáčky klapky pro finále, které pomůžou dotočit na final approach speed no aměl bys protnout skoro přesně sestupovou.
S tím výhledem - z dvoumotoráků je většinou vidět hodně špatně...to co ale v reálném éru uděláš různým pokukováním mezi motor a křídlo nebo i drobným náklonem (např. pro pravý okruh), to se v simulátoru dělá dost obtížně. |
| |
|