FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 8. 2025, svátek má Sandra Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
systém přetlakování letadel Jeden příspěvek | Celý strom
systém přetlakování letadel   20. 9. 2007 / 08:27
Buffus
Nevíte někdo, jak je podrobněji řešeno "nafukování trupu" u letadel typu např 737 .. Pokud vyjdu např. z článku Jak to bylo s Heliosem http://www.planes.cz/cs/stalo_se/141/ či z některých příspěvků zde v historii fóra, tak systém funguje tak, že odběr tlakového vzduch z motorů není regulován (krom toho, že se dají vypnout např. na vzlet bleedy), tlakový vzduch je upravován klimatizací a vháněn do kabiny a potřebné regulování tlaku vzduchu v kabině je řízeno otevřením vypouštěcího ventilu (buď manuálně nebo automaticky). Pokud se tento můj názor na funkci trošku podobá realitě, zajímaly by mě dvě věci:
1) jak je systém chráněn proti nechtěnému vysokému přetlakování kabiny z důvodu poruchy vypouštěcího ventilu (je jich víc?) (existují nějaké nouzové vypouštecí ventily, něco jako protimrazová zátka v automobilovém motoru)?
2) nevíte jaký je zhruba objem vzduchu v kabině letadla (např.737) a jak rychlý je objemový průtok vzduchu kabinou?

Díky
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ