FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Začátečnické dotazy Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Začátečnické dotazy   20. 10. 2003 / 10:16PavelS
ad 3) myslím, že problém s nezobrazováním autogenů a podobně může být v hardwarovém omezení. FSka v závislosti na zatížení omezuje zobrazení "méně důležitých" jevů, aby se udrželo FPS v nějakém přijatelném rozsahu. Pokud nemáš absolutní dělo, tak se to zřejmě týká i autogenu. Autogen je taky asi obrovským žroutem FPS, takže doporučuji nepoužívat nastavení na max. Pak se -překvapivě- možná i zvýší počet zobrazených objektů.

ad4) VFR je Visual Flight Rules, čili lítání podle očí. Prostě koukáš z kabiny a porovnáváš co vidíš, s mapou. Když je mlha nebo mraky, tak se nedá VFR letět . Není úplně pravda, co se zde psalo o výšce - VFR lze letět i výše ( omezeno do cca FL250 t.j. , nevím přesně ) a překvapivě s jakýmkoliv letadlem (B767 za VFR není problém). To jestli komunikuješ s ATC není podstatné, podstatné pro VFR je , že zodpovědnost za určení polohy a za to , že se nesrazíš s jiným letadlem je na Tobě jako pilotovi, zatímco při IFR je to na ATC. Na rozdíl od nějakého kolegy výše si myslím, že se ve FSce VFR letět dá a právě proto se instalují ty doplňky, které tady pro nás tvoří ti všichni ( proč by to jinak dělali - pokud jsem ve FL370 za IFR nad strakonicema, je mi naprd, že pode mnou je krásně udělaný letiště ... ).
PavelS
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ