Míšo je toho trochu víc,takže teď dobře čti,co budu psát,protože toto jsem už řešil oficiálně na IVAO HQ a kupodivu nejen,že mi odpověděli celkem rychle,ale docela mne i překvapilo,že zdaleka není tak " kruté " omezení na nadzvuk jak jsem si původně myslel.
1. Nadzvuk je možný v rámci spec - op,což jsou většinou vojenská letadla a piloti jsou združení do divizních organizací,které se tímto zabývají ( naše divize má také svojí )
2. Nadzvuk je možný nad oceánem,tak jak si psal a teď pozor tady je ta potěšující zpráva.
3. Nadzvuk může i Concorde nad pevninou,když splní následující podmínky:
a ) Uvede v letovém plánu,že bude dosahovat supersonic speed od letové hladiny FL410 - toto ti ovšem mohou jednotlivý centrové zakázat,ale nedělají to a mám už s nimi dost zkušeností.
b ) K rozhonu ( trasa ve které můžeš prásknout ) musí dojít podle pravidel jednotlivých divizí.My máme tuším tři trasy,ale bohužel a je to logické slouží pro vojáky a tak vedou vlastně v okolí vojenských letišť.
c ) Zpátky do podzvuku to musíš stihnout zase do výšky FL410 a to je teda někdy dost těžké klesat a ještě toho splašeného koně brzdit 
d ) Letová hladina pro tu nadzvukovou rychlost musí být od FL500 a výš,což Concordu vyhovuje,ba co dím to si on přímo chrochtá blahem 
Tak a to je všechno  |
|